PORADENSTVÍ – MYSTERY SHOPPING

Globe Around / Poradenství / Mystery shopping

MYSTERY SHOPPING
CÍL METODY
NAŠE VIZE
PROČ S NÁMI?
POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ

MYSTERY SHOPPING

Co je vlastně Mystery Shopping? Záhadný nákup? Zní to trochu strašidelně že, ale vysvětlení je jednoduché.
Mystery Shopping je metoda, která hodnotí zákaznický servis.

Zákaznický servis je klíčem k úspěchu v každém podnikání.

Služby jsou poskytovány lidmi jiným lidem, proto je na managementu každé správné firmy dbát na profesionalitu a kvalitu svých zaměstnanců.
Je statisticky dokázáno, že za každou JEDNOU stížností jakéhokoli hosta je DESET dalších a tito zákazníci pak už vaše služby bohužel nikdy nevyužijí.
Pomocí kontroly firemních standardů, profesionality, chování a prodejní techniky zaměstnanců můžete svým zákazníkům nabídnout ten nejlepší servis.

Stále totiž platí, že získání nového zákazníka je podstatně dražší, než si ho udržet.

MYSTERY SHOPPING je dlouhodobě prověřenou výzkumnou technikou. Základním nástrojem této metody je zúčastněné pozorování v podobě utajeného a pečlivě proškoleného ZÁKAZNÍKA, ten v utajení využívá služeb firmy za pomoci individuálního, předem napsaného scénáře.

CÍL METODY

  • Zhodnocení servisu a kvality standardů společnosti

  • Případná iniciativa zkvalitnění služeb

  • Odhalování nekalých praktik, šizení zákazníků, okrádání zaměstnavatele

  • Motivace profesního rozvoje zaměstnanců

  • Nalezení slabých stránek a problematických úseků

  • Brenchmarking konkurence

NAŠE VIZE: PŘEDSUDKY STRANOU, SNESTE KRITIKU!

Na vaše otázky…

Rádi byste zdokonalili poskytované produkty a služby?
Přejete si znát, jak to u vás ve společnosti doopravdy chodí?
Chcete prožít vnímání z pohledu samotného zákazníka na poskytované služby?

nabízíme cestu k odpovědím…

Společně sestavíme individuální plán kontroly.
Kontrolu provedeme diskrétně a co nejdříve od zadání.
Rychle vyhotovíme cenný zdroj zpětné vazby.

spolu s návrhy řešení…

Případovou studii použijeme jako nástroj pro školení a rozvoj zaměstnanců v aktivním zlepšování služeb, vedoucí k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků a lepších obchodních výsledků, tedy zvýšení tržeb.

a ověření provedených změn.

Do provozoven se pravidelně vracíme pro ověření úspěšné aplikace navrhovaných změn.

PROČ S NÁMI?

  • Společné sestavení individuálního plánu kontroly

  • Sestavení hodnotícího formuláře

  • Elektronické zpracování dat

  • Garantovaná mlčenlivost o vzniklých skutcích

  • Rychlé vyhotovení cenného zdroje zpětné vazby

  • Zabezpečené uložení dat na webových stránkách

  • Zkušenosti v oblasti kontrol kvality služeb

  • Nalezení slabých stránek a problematických úseků

Cílem dobře fungujícího podniku je spokojený zákazník.
Spokojený zákazník šíří dobré jméno, což zaručuje podniku KLADNOU A BEZPLATNOU REKLAMU.
Řada firem spoléhá na klasifikaci svých zákazníků, to ale nestačí! Nechte si vytvořit nezávislou studii.
POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ
Globe Around s.r.o.
Kaprova 42/14
110 00 Praha 1
Do not wait. Make your dreams come true.
Cookie Consent with Real Cookie Banner